Trzy minuty na tydzień!

W ostatnim czasie okazało się, że podjęcie bardzo intensywnych ćwiczeń wykonywanych jedynie raz w tygodniu może mieć powalające efekty dla naszej sylwetki! Do takich wniosków doszli australijscy naukowcy, którzy w ostatnim czasie przetestowali ten temat. Jednak to nie mogą być pierwsze lepsze trzy minuty: najpierw trzeba się rozgrzać przez około trzydzieści sekund. Następnie przez minutę robimy sobie przerwę i powtarzamy tę czynność i tyle – innymi słowy to właściwie minuta pracy i dwie minuty odpoczynku, który nie będzie miał negatywnego wpływu na nasze odchudzanie, ale pomoże nam zregenerować siły przed kolejnym wysiłkiem. Taki wysiłek musi być powtórzony przez minimum jeden raz w tygodniu, jednak oczywiście będziesz mogła zauważyć swoje efekty dużo szybciej, jeżeli takie serie odbędą się trzy bądź cztery razy w tygodniu. Najważniejsze tu jest to, aby wysiłek był bardzo intensywny! Co to oznacza? Wystarczy wejść do wieżowca i pobiec po schodach (najlepiej w górę). Zawsze będziesz mogła zjechać windą, a nikt nie zabroni Ci chwilkę poćwiczyć w ten sposób. Wszyscy są zaskoczeni wnioskami, które można było wysnuć z przeprowadzonych badań: taki rodzaj wysiłku fizycznego jest tak samo efektywny, jeżeli nie lepszy od regularnego treningu na siłowni! Nie zapomnij o tym, aby w miarę możliwości po ćwiczeniach wypić szklankę zielonej herbaty, która ma bardzo dobry wpływ na organizm po wysiłku.

Hej! Mam na imię Andrzej i jestem instruktorem sportowym na jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Nie od dziś wiadomo, że niektórym ludziom brak tej sportowej pasji, więc chciałbym to zmienić! Na tym blogu dowiesz się wielu ciekawostek ze świata sportu, pozdrawiam!