Gimnastyka w domu

Wiele osób chce podjąć ćwiczenia fizyczne jednak ze względów finansowych wzięcie udziału w jakimś kursie jest po prostu niemożliwe. Jednak nic nie jest stracone, ponieważ można rozpocząć aktywną i przede wszystkim skuteczną (zwłaszcza, jeżeli chodzi o pozbywanie się zbędnych kilogramów) gimnastykę we własnych czterech ścianach. Wystarczy zastosować do kilku istotnych zasad: przede wszystkim w miarę możliwości trzeba zagospodarować sobie jak najwięcej przestrzeni w pokoju. Jeżeli to konieczne można nawet zwinąć i wynieść dywan (który może być szorstki i nieprzyjemny dla skóry) oraz wynieść krzesło przy biurku. Ponadto oczywiście dobrze mieć wygodny dres (wstydzić się go już nie trzeba, ponieważ nikt nie będzie Cię w nim widział), dobre buty, lekko wilgotny ręcznik (którym będziesz mogła wytrzeć sobie twarz mokrą od potu) oraz duży zapas napoju którym będziesz musiała regularnie uzupełniać płyny w swoim organizmie. Jeżeli masz dostęp do sieci internetowej wystarczy w wyszukiwarkę wpisać hasło ‘gimnastyka” – wyświetli Ci się szereg filmików oraz instrukcji w formie tekstu dotyczących tego, jak wykonywać ćwiczenia, jaka powinna być ich kolejność i na jakie partie ciała mają one szczególne znaczenie. Teraz musisz tylko się w sobie spiąć i dopilnować, abyś ćwiczyła codziennie, najlepiej tej samej porze – fachowcy sugerują godziny poranne bądź wykonywanie ćwiczeń bezpośrednio po spożyciu sytego obiadu.

Hej! Mam na imię Andrzej i jestem instruktorem sportowym na jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Nie od dziś wiadomo, że niektórym ludziom brak tej sportowej pasji, więc chciałbym to zmienić! Na tym blogu dowiesz się wielu ciekawostek ze świata sportu, pozdrawiam!