Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Mięśnie brzucha dla niektórych z nas stanowią bardzo poważny problem, gdyż są to mięśnie, które w wielu przypadkach są bardzo osłabione i nigdy nie były porządnie rozruszane. Oczywiście w ostatnich latach pojawiło się masę ćwiczeń, które powodują, że nasze mięśnie brzucha są regularnie ćwiczone i w ten sposób tłuszcz, jaki osadził się w ich okolicach zostaje spalony i odchodzi w zapomnienie. Najlepsze ćwiczenie na mięśnie brzucha to oczywiście klasyczne brzuszki, możemy je wykonywać nawet u siebie w domu, możemy także kupić sobie specjalną drabinkę lub ławeczkę, dzięki której stabilizujemy nasze nogi i robimy skłony tułowia do przodu. Inne dosyć skuteczne ćwiczenie na mięśnie brzucha to leżenie na płasko i podciąganie nóg do góry, wtedy pracują nasze dolne partie mięśni brzucha, które są odpowiedzialne za całość ruchu, jaki wykonujemy podczas ćwiczeń na górne partie ciała. Jeśli dobrze idą nam takie właśnie ćwiczenia to popracujmy również nad skośnymi mięśniami brzucha, które także są niezwykle ważne i szczególnie są widoczne na naszym brzuchu, kiedy latem ubieramy strój kąpielowy i prezentujemy się w pełnej krasie. Warto ćwiczyć takie partie ciała, gdyż dzięki nim nasze ciało jest sprężyste, elastyczne nie czujemy się ciężko ani też nie odczuwamy dyskomfortu w związku ze zbyt ciasnymi spodniami lub innymi częściami garderoby, która może nas zbyt uwierać w tych właśnie partiach ciała.

Hej! Mam na imię Andrzej i jestem instruktorem sportowym na jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Nie od dziś wiadomo, że niektórym ludziom brak tej sportowej pasji, więc chciałbym to zmienić! Na tym blogu dowiesz się wielu ciekawostek ze świata sportu, pozdrawiam!