Ćwiczenia na całe ciało

Uprawiając sport lub też przede wszystkim chodząc na siłownię musimy zdawać sobie sprawę z tego, że nie możemy ćwiczyć tylko i wyłącznie na jedną partię ciała, gdyż po pewnym czasie nasza sylwetka będzie zniekształcona a my sami będziemy źle się czuć, jeśli chodzi o naszą muskulaturę, która będzie tylko zarysowana w górnej partii ciała w okolicach klatki piersiowej lub też w okolicach naszych pleców, lub też rąk. Oczywiście wszystkie osoby, które z rozwagą i odpowiednim przygotowaniem ćwiczą na siłowni nie mają tego typu problemów, gdyż zdają sobie sprawę z tego, że bardzo ważne jest całe ciało oraz cala sylwetka, która na pewno musi być dobrze ukształtowana w każdym miejscu naszego ciała. Błędem niesamowitym w tym, względzie jest fakt. gdy np. mężczyźni przychodzą na siłownię i ćwiczą tylko i wyłącznie na biceps oraz klatkę piersiową, w tym momencie pozbawiają pracy swoje nogi oraz dolne partie ciała, które także muszą być wzmocnione, gdyż to właśnie one podpierają całą naszą masę oraz układ kostny. Ćwicząc najlepiej wcześniej skonsultować się z instruktorem lub zaczerpnąć wiedzy na temat ćwiczeń, gdyż każda nieprawidłowość w tym, względzie może nas drogo, kosztować i nie raz kończy się to urazami kończyn lub też kręgosłupa, który przecież jest najważniejszy w całym naszym układzie kostnym. Pamiętajmy ćwiczmy z rozwagą i rozmysłem to jest klucz do sukcesu, a nie przesadzajmy z ćwiczeniami w danej partii ciała.

Hej! Mam na imię Andrzej i jestem instruktorem sportowym na jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Nie od dziś wiadomo, że niektórym ludziom brak tej sportowej pasji, więc chciałbym to zmienić! Na tym blogu dowiesz się wielu ciekawostek ze świata sportu, pozdrawiam!