Aerodynamiczna szóstka Weidera

Wśród wielu ćwiczeń fizycznych znajduje się między innymi aerodynamiczna szóstka Weidera. Ćwiczenia te cieszą się wielką popularnością wśród tych, którym zależy na zyskaniu odpowiedniej kondycji mięśni brzucha. Nie trudno się więc domyśleć, że aerodynamiczna szóstka Weidera to ćwiczenia, których zadaniem jest wzmocnienie oraz wyrzeźbienie właśnie mięśni brzucha. Aerodynamiczna szóstka Weidera to zestaw sześciu ćwiczeń, które wykonuje się kolejno po sobie w ściśle określonej kolejności. Warto podkreślić, że ćwiczenia te wymagają wiele samozaparcia gdyż wykonywane muszą być codziennie przez okres czterdziestu dwóch dni. Wraz z kolejnymi dniami zwiększa się liczba serii, którą trzeba wykonać. W pewnym momencie ćwiczeń jest do wykonania naprawdę dużo co zajmuje również wiele czasu. To właśnie jest powodem, dla którego wiele osób w pewnym momencie porzuca dalsze wykonywanie aerodynamicznej szóstki Weidera. Decydując się na ten zestaw ćwiczeniowy trzeba pamiętać, że ćwiczenia te nie spowodują znacznego spadku wagi. Owszem przyczynią się do niewielkiego zniwelowania tkanki tłuszczowej zgromadzonej ma brzuchu, ale jeśli jest jej bardzo dużo spektakularnych efektów raczej nie należy się spodziewać. Zanim zdecydujemy się na wykonywanie tych ćwiczeń powinniśmy również wiedzieć, że nie są one wskazane dla tych osób, które mają poważne problemy z kręgosłupem. Ćwiczenia te dość mocno obciążają bowiem szyjny oraz lędźwiowy odcinek kręgosłupa.

Hej! Mam na imię Andrzej i jestem instruktorem sportowym na jednej z najlepszych uczelni w Polsce. Nie od dziś wiadomo, że niektórym ludziom brak tej sportowej pasji, więc chciałbym to zmienić! Na tym blogu dowiesz się wielu ciekawostek ze świata sportu, pozdrawiam!